sunnuntaina, maaliskuuta 24, 2013

Almost Dead!

Moikka!

Sen sijaan, että pyytelisin anteeksi miljoonasti blogini hiljaiseloa, niin ajattelin
kertoa todellisen syyn nykyiseen harvaan postaustahtiin.. 

Tämähän on mun ihan ensimmäisin blogi mitä mulla on ikinä ollut.
Aloitin tämän noin kaksitoista tai kolmetoista vuotiaana, jälkeenpäin ajateltuna kamalan nuorena! 
No, kokemus ja näkemys on karttunut blogin kanssa vuosien varrella, toivottavasti paremmaksi,
kuin silloin kun aloitin blogini. Olen nyt pohtinut kuinka saisin blogistani kiinnostavamman
sekä lukijoita keräävämmän, jotta olisi myös ns. mahdollista järjestää arvontoja sun muita kivoja.

Olen oppinut ihan mielettömästi tarkkailemalla ja kyselemällä muista blogeista vinkkejä.
Ensinnäkin itseäni ei kiinnostaisi pätkän vertaa lukea blogia jossa kuvat on otettu jostain muualta,
tai ne ovat rakeisia tai muuten vain tylsiä. 
Toiseksi, mitä omaperäisempi tausta sekä teksti blogissa on sitä kiinnostavampi se on. :)

Olen ajatellut ostavani kameran, jolla tulisi tarkempia ja kauniimpia kuvia, 
ja tulevaisuudessa olisi myös helppo tehdä videoita kyseisellä kameralla.. mahdollisesti. :)
Yritin äidiltä pyydellä digikameraa tilipäivän aikoihin, 
siinä kuitenkaan onnistumatta.

Olen kuullut ihanaa huhua mun kameran saamisesta, 
mutta siitä en voi olla aivan sata varma 
joten en mene runoilemaan tänne yhtään mitään siitä. :) 

Kuitenkin yksi asia on varma..
nimittäin, siirrän blogini osoitetta ja aloitan bloggaamisen aivan uudelta kantilta. 
Eli lyhyesti sanottuna, tämä blogi tulee poistumaan ja teen uuden blogin kun saan hommattua kameran.
Sama tapahtuu kynsiblogissani! En kuitenkaan tee sitä aivan vielä, sillä se KAMERA! :)

Kuitenkin mitään ei tapahdu radikaalisti,
 eli ilmoittelen vielä tarkemmin uusia osoitteita täällä ja toisessa blogissa. :)
Voin kyllä sanoa, että hiljaista täällä saattaa olla hyvässä säkässä muutaman viikon
mutta huonossa se saattaa venyä muutamaan kuukauteen, jota en tietenkään toivo.

Joka tapauksessa, tulen tiedostamaan teitä kyllä ! :)

BY: Moon~Eclipse ♥
xxx

1 kommentti:

  1. olit kysyny tosta mun blogin taustasta, niin olin laittanut siihen vaan valkosen kuvan :D luulen et sen saa jotenkin muuten, mutta tälläsenä tosi fiksuna ihmisenä en keksiny xD

    VastaaPoista