sunnuntaina, maaliskuuta 03, 2013

Keep Going! ♥

Moikka!

Hiihtoloma on hurahtanut äkkiä, mulla oli enemmän ja vähemmän tekemistä.
Kun päästiin lomalle, niin aloitin siivoamaan huonettani, no melkein kaikki vaatteeni lensi pesuun oitis!
Näyttikin heti siistimmältä mutta se ei riittänyt, siivosin myös kirjahyllyni ja järjestin tilaa koulukirjoille, joita tähän mennessä olen ripotellut pitkin kotia ja nyyhkytellyt opettajalle, että olin taas luullut kirjan olevan kaapissani. Siivous jäi aika pahasti kesken ja aloinkin laiskottelemaan urakalla, pelasin simssiä.
Ja minä kun avaan simssin, en pääsekään siitä eroon kovin helposti. Eli muutama päivä, ehkä kolme.. meni simssiä pelatessa. Sitten keskiviikon pelastus oli Julia!
Pyysin Juliaa ilmoittelemaan kun hän voi olla, ja keskiviikoksi sovittiin sitten kahdestaan hengailua.
Hengailuksi se ei kyllä jäänyt aivan täysin, sillä päätimme mennä salille! Tai siis Julia päätti, mutta ilmoitin, että mikäs siinä.. : )
Salilla keskityin pääosin ojentajiin ja haukkareihin, vaikka muissakin laitteissa tietysti kävin.
Omituisinta oli, että mihinkään ei sattunut seuraavana päivänä, joko mä en tehnyt treeniä kunnolla tai sitten mun kroppa on vihdoin tajunnut pysyä mukana siinä, että välillä ei liikuta ja yhtäkkiä saadaankin kamala liikuntavimma. : D

No, jotta päivä ei menisi pelkästään hikoilun piikkiin, päätimme kiertää H&M:llä ja Seppälässä,
muistin, että mulla oli kauheesti lahjakortteja lompakossani. No, muistin kyllä, että Seppälän lahjakortilla on 25 €, mutta H&M:n lahjakorteista ei ollut hajuakaan. Tarkistutin ne siinä kassalla sitten ja toisessa oli vähän päälle euro ja toisesta paljastui 20 €.. huhhuh, miksi mä en muistanut siinä olevan niinkin paljoa..
Heh, tuli tässä mieleeni, tapaus viime tai toissa vuodelta, kun menin Miran kanssa Seppälään vanhaa lahjakorttia tarkistamaan ja siellä olikin 40 € vaikka luulin siellä olevan ehkä vähäiset kolme euroa..
Hah, ja minä kun olin heittämässä sitä roskiin, onneksi sitten käytiin tarkistamassa se..
No kuitenkin, en alkanut shoppailemaan siinä vaan ajattelin voivani mennä joku toinen päivä kaupungille ostoksille.

Mentiin sitten ''kahville'', mutta koska kumpikaan meistä ei kahvista oikein välitä niin...
salin jälkeen oli sitten hyvä vähän nautiskella näillä ; )
Onneksi karkkilakkoni ei estä jäätelöä!

 Julia otti juustokakkua : )
 Ja minä otin ihanan suklaajäätelöannoksen! : )
♥ Ja oli HYVÄÄ! ♥
Päivä oli kaikinpuolin parhain lomapäivä! ♥
Kiitos Julia! ♥ : )

Torstaina 28.2. menin äidin ja meidän ystävän Tuijan kanssa vähän kierteleen tavarataloja.
Kävimme säästökareilla, koska ne kuulemma lopettaa ainakin täällä meillä : (
Ostin (tai siis äiti osti :D )

 hoitoainetta..
2 kpl kynsiviiloja, vanhat oli vähän kärsineen näköisiä jo!
kynsitarroja ; )

käytiin myös tarjoustalossa, josta omilla rahoillani ostin flormarin valkoista graffiti-lakkaa ja MNY:n french manicure lakkaa, ja Wild & Mild - 2 Way koristelulakka tarttui mukaan säästökareilta.

Kaiken kruunasi kuitenkin ihana ja monikäyttöinen,
seeprakuvioinen laukku! ♥

Loppuviikko meni koneella, ja tämä päivä meni sitten huoneen loppusiivouksessa! Jos mun ei enää tarvitsisi kuunnella kuittailua mun huoneen epäsiisteydestä.. : D

Hiihtolomakin valitettavasti loppuu joskus,
joten huomenna koulu kutsuu.. 
Heissan! ♥

By: Moon~Eclipse ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti