tiistaina, maaliskuuta 05, 2013

I'm Waiting For Tomorrow!

Moikka!

Taas on tullut aika palata lomalta arkeen, eli kouluun. 
Maanantai ei ollut kovin paha pala vaikka sunnuntaina siltä tuntuikin, sillä me mentiin kymmeneen vasta kouluun. Tänään samaan aikaan, joten aika keveä oli tämä arkeen paluu. Tänään oli vaan uskontoa, liikuntaa ja biologiaa. Heh, mä vihaan maantietoo, mutta mä rakastan biologiaa. Sitten koulun lopussa kun Nea jäi johonkin tukariin, niin muistin, että voihan hitsiläinen.. mullakin olisi ollut ruotsin tukiopetus! Tosin se oli vähän myöhäistä siinä vaiheessa, sillä se mun tukari olisi ollut jo yhdeksältä! Ups.. pitänee ilmoittaa opettajalle, joka varmaan kihisee kiukusta jos oli tullut mua varten aikaisemmin kouluun.. 
Kuitenkin, vaikka paluu arkeen oli suhteellisen kevyt, niin voin kyllä sanoa, että odotan jo pääsiäislomaa! 

Ainiin, tuo otsikko.. miksi valitsin juuri tuon.. 
on se, että mä todellakin odotan huomista, koska....
hah, uskokaa tai älkää, mutta me mennään Jullen kanssa yhdeksältä aamulla pilkkimään!
(Ei ole edellisessä postauksessa oleva Julia kyseessä)
Eli huomenna on liikuntapäivä ja me päätettiin Jullen kanssa mennä ihan läpällä pilkkimään!
Saadaan jopa eväät koululta : D

Kahdentoista aikaan meillä on luokanvalvojantuokio, mutta en sitten ole varma, että mennäänkö me pilkkimässä olevat koululle ollenkaan, me ei nimittäin mennä lähellekkään koulua.
Ai juu, ja olen varmaankin menossa tyttöjen kanssa Café Kukkoon huomenna! Nam! ♥

Oon nyt miettinyt sitä paremman kameran ostamista, ja koska meillä on toukokuussa jo luokkaretki Tallinnaan, niin haluaisin sen kameran jotenkin etukäteen, mutta kun ei kesätyörahoja voi mennä vaatimaan keneltäkään, kenen kanssa ei ole vielä edes tehnyt työsopimusta. : D
Toivottavasti saisin neuvoteltua äidin kanssa, jotta se ostaisi mulle tilipäivänään kameran.. itse kamera jota olen haaveillut maksaa hieman alle 100 €..
Olen miettinyt järjestelmäkameraa mutta kuitenkin se menee yli tarpeitteni, joten nään paremmaksi vaihtoehdoksi ja itselle sopivammaksi ennemmin hyvän digikameran. Olen haaveillut nyt kahdesta pokkarista, joko Nikon CoolPix S3200 tai Canon PowerShot A2400... voi kunpa saisin äidin suostumaan, maksaisin sitten kesätyörahoista sen takaisin..
No mutta, puhelimen kameralla mennään.. siihen asti kunnes ostan sen kameran : )

Eipä mulla erityisiä asioita tässä ollut mutta tosiaan kerroinpahan vähän tulevaa kivaa ohjelmaa,
ai ja onhan meillä sitten vähemmän kivana ohjelmana torstaina biologian koe.. tarttis varmaankin vähän kertailla. : D Mutta nyt,
heips! : )

By: Moon~Eclipse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti