sunnuntaina, toukokuuta 27, 2012

Diddididii...

Heikun keikun..!

Piti jo eilen bloggailla, mutta tänään sunnuntaina oli rippikoulutapaaminen tai siis, yhteinen jumalanpalvelus jonne piti pari lappua itsestä kirjottaa ja mulla vierähti kolmisen tuntia niin en kerennytkään blogeihini. Mutta eilen jolloin mun piti kirjotella, niin oli mun frendin synttärit ja niihin mä tein ihanat kynnet...vaikka itse sanonkin! : ) Nehän löytää mun ihkusta kynsiblogista, käykää ihmeessä kattomassa : ) Heh no mutta siis rippikoulujuttujen parissa ja kesälomaa odotellessa on aika lähinnä kulunu... Huomenna on Italian koe.... valinnaisen siis... en osaa yhtikäs mitään mut haittaax se? Huomenna palautellaan myös ruotsin vihko, uskonnon vihko jonka mä olen hukannut.... ja silleesti... Eipä mulla muuta oikeen tähän hätään oo : ) En kuunnellut nyt mitään kun porukat oli nukkumassa ; )

Love By: ~Ninni~♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti