sunnuntaina, marraskuuta 04, 2012

♥ This Is It! ♥

Heipsankeikkaa pitkästä aikaa! ♥


Onko joku huomannut kuinka mielenkiintoisia mun otsikot on? Ne on oikeasti vaikeinta keksiä,
kaikesta huolimatta se on vielä pakko väkertää englanniksi = D
No mutta, koulussa on tutkielmia tutkielman perään joten kiirettä pitää!
Olen tässä kiireen keskellä miettinyt mitä mä oikein teen kun jatkuvasti täytyy anteeksipyydellä sitä,
että yksinkertaisesti en pysty noudattamaan aikoja milloin mun olisi pitänyt postata.. HUPS!
No mä olenkin pohtinut sanovani, että ne tulee kun tulee!
Tää vuosi oli semmonen kun mun piti panostaa kaikkeen, ja oon jotenkin pysynyt siinä ja
jotenkin taas en..

Painonpudotuksen suhteen on ihan turha toivo, herkkuja syön toistensa perään..
Noh, ehkä se pitäisi antaa anteeksi sillä oli ne naisten elämänpilaajat ja sitten oli Halloweenit ja
ystäväni Juulian, synttärit eilen! No mutta eikös se ole ihan hyväkin, että joskus vetää herkkuja toistenkin
edestä sillä nyt ei tee mieli yhtään mitään, ainakaan ennen huomista kun on toivuttu herkkujen tuomasta sokerin vuoristoradasta =D
Sitten mä mietin, että pitäiskö tästä kertoa vai ei, mutta ihan omaksi iloksi olen hankkimassa
napakorua, se vois jopa motivoida =) tai siis ainakin mä toivon, että se motivoi. Nyt en muuta sit odotakkaan kun 15. päivää! : D 
Ja näin jälkeenpäin voin sanoa, että mä meen tänään LENKILLE! =D

Maistoin tänään Valion Profeel - suklaanmakuista proteiinijuomaa, hyhhyh se oli pahaa tai no mulla on erikoiset makuaistit joten älkää luottako muhun. =D Ja mulla on oikeasti käynyt useasti niin, että mä olen alkanut tykätä jostain joka on ensin maistunut tosi tosi pahalta! =)

Vietin tässä vain kahden kesken parhaan ystäväni kanssa Halloweenejä, 15 minuutin kauhuelokuvan katsomisen jälkeen totesimme, että ehkä on parempi vain katsoa Pientä Säätöä. Se kauhuelokuva oli Stephen Kingin - Hohto mutta lyhyeksi se meillä jäi. Se on päiväsaikaan ihan siedettävä varmaankin ja jos ei ole kahdestaan asunnossa josta tietää pääsevänsä vasta kello 15 pois seuraavana päivänä. =D Ja muutenkin vaikka himoitsen kauhuleffoja niin en ihan kaikkia psykologiseen kauhuun perustuvia pysty kattomaan... Hyi! =D Ens vuonna vois kyllä varmaan järjestää koko tyttöporukalle ♥ 

Mua kyllä potuttaa, etten saa järjestää tänä vuonna synttäreitä, mä niiin haluaisin! =(
En nyt sitten tiiä, että kuinka mun kohdalla kaverisormuksissa toimitaan jos en pysty synttäreitä järjestään =(
Meillä on siis ollut ideana, että jokaiselle ostetaan kaksi ohutta spinning jewerly sormusta synttäreinä. ♥
Jotta sitten loppujen lopuksi kaikilla olisi kaksi samanmerkkistä sormusta, eli ns. kaverisormukset! =)

Mulla ei kyllä oikeastaan ole enää mitään kerrottavaa, mutta huomasin justiinsa, että luvut mitä mä kirjottelin on kaikki numeroa ''15!'' ja tähän voin vielä vetää mukaan sen, että mä täytän joulukuussa 15! Aika siistiä, että kaikki luvut on vaan viittätoista...  =D

Ja nyt on turha toivo se, että kirjoittaisin koska seuraava postaus tulee.. sillä jos sanon, että se tulee silloin ja silloin niin sitä ei tule... =)

By Moon~Eclipse ♥♥
xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti