lauantaina, helmikuuta 02, 2013

Hello February! ♥

Moikka kaikille!

Tumblr_mhjmef1mxz1r67re8o1_500_large

Helmikuun puolella ollaan, tammikuun ohi ajettu jo! : )
Kesää odotellessa! 

Tumblr_mhjhmu215p1rovd3ko1_500_large

Tässä ajattelin piristää lauantai-päivää ja kirjoitella kuulumisia.
Eli saatiin eilen biologian kokeet takaisin, sain 8 ! Wuhuu!
Sit me saatiin välitodistukset jolla sit pyritään jatko-opiskelemaan, ja joka sekoitti mun pään..
Olen nyt ollut menossa merkonomilinjalle ammattikouluun, koska olen ajatellut etten selviäisi lukiosta, sillä aikaisemmat todistukseni ovat olleet 7,8 keskiarvon paikkeilla. No nyt kuitenkin keskiarvo oli noussut 8,4:jään ja mietin, että miksi en kokeilisi hakea lukioon koska se oli ihan ensimmäinen toiveeni ysin alussa. Tiedän, että matikka tulee tekeen mulle vaikeeta lukiossa, mutta mitä sitten? Kyllä mä siitä selviän jos jaksan vaan opiskella! Vai mitä? Eli tässä nyt vielä pohdiskelen, että eikö mun kannattaisi edes yrittää päästä lukioon, en mä siinä mitään menetä! : )



Opiskelusta puheenollen, tiistaina on Yhteiskuntaopin koe... tarvis vähän lukea.. mutta sunnuntai ja maanantai olkoot pyhitetty kokeisiin lukemisella. On muuten ollut kiva kattella, kun kaverit pistää facebookissa kuvia herkuista mitä kokeisiin lukiessa syövät, ja minä yritän kovasti niitä vältellä.. : D
Yritin yhdestä kuvasta harjoitella kynsiä mutta ne meni "vähän" hirveiks kun ne tein, joten poistoon meni ja kokeilin holographic-lakkaa ; )
Tänään pitäis vihdoinkin saada se kynsipostaus aikaiseksi! : D
Enköhän mä sen saa tehtyä.. siinä vaan tulee olemaan aika rutosti niitä kuvia, kun on ollut niin pitkä väli sinne postailussa.. 

Ei mulla  mitään erityistä tässä oikeastaan ollut mutta pistän tähän loppuun vielä tulevia tapahtumia. : )

- Huomenna, sunnuntaina 3.2. veljen perheen kanssa meno Funparkiin + Yhteiskuntaopin kokeeseen lukemista
- Maanantaina vasta kymmeneen kouluun, koska valinnaistunti on peruttu! Jee! + Loppukertailut YH:n kokeeseen.
- Tiistaina 5.2. Yhteiskuntaopin koe!
- Keskiviikkona 6.2. jakso vaihtuu!

By: Moon~Eclipse ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti