perjantaina, tammikuuta 11, 2013

New Year ♥

Heippa! ♥

Vatsantäyteistä iltaa kaikille! Tulin juuri Fresnosta, oli oikein maittavaa ruokaa ja ihanaa seuraa!
Vuosi on alkanut mulla hyvin, aloitin vuoden alusta herkkulakon ja sen on tarkoitus kestää puoli vuotta, eli karkit, sipsit, keksit, mehut, limut (vähän epävirallisesti kuten tänään), no kaikki hyvä miinus hyvä ruoka ;)
Ensimmäinen viikko särki päätä mutta tää toinen viikko on ollut jo ihan ilman mitään särkyjä :)
Meillä oli eilen ruotsin koe, en osaa yhtään sanoo menikö se hyvin koska unohdin perusteluista aika monta sanaa yhdessä tehtävässä.. sen saa nähdä sitten! : D

Ennen vuodenvaihdetta kävimme parhaan ystäväni kanssa shoppailemassa ja syömässä subwayssa.. Ostin kolme paitaa ja farkut, kuvaa laitan kun olen kotona. :)
Olen nyt siis tädin luona yötä, menimme äitin kanssa yökyläileen hänen luokseen :)

Siihen herkkulakkoon liittyen voin sanoa sen, että nyt kun olen säännöllistänyt ruokailut niin ei oo tullut yhtään niitä mielitekoja mitä ennen tuli jatkuvasti, joten lakossa pysyminen on melkoisen helppoa. :)
Kynsiblogin puolelle ei nyt ole tulossa vielä postausta, koska en nyt siis ole kotona, joten en kerkeä lisäilemään kuvia.. mutta postaus on siis tulossa piakkoin, ja se sisältää joulukynnet, ja neonkynnet ainaskin. :)

Painonpudotukseen liittyen, liityin KiloKlubiin ja olen nyt tarkkaillut syömisiäni ruokapäiväkirjan avulla sekä liikuntapäiväkirjan avulla sitten liikkumisiani. Paino ei vaan ole pudonnut yhtään joka suorastaan raastaa hermojani, mutta näinhän se on, että hiljaa hyvä tulee.. :) No, mutta eräs läheiseni lupasi antaa Jutta & Superdieetit ohjeet, hän kun liittyi siihen haasteeseen. Mä niin halusin liittyä siihen myös mutta eihän ne alaikäistä sinne olisi ottanut joten toivotaan, että saisin ne ohjeet pian jotta pääsisin vähän vähentämään tätä mun rasvaprosenttia :D

Tuohon rasvaprosenttiin liittyen olen varmaankin menossa elokuviin katsomaan Rakkauden rasvaprosentti:a ensi viikolla.. : D
Ens viikolla meen myös verikokeisiin ja hyi hitsi, että mua pelottaa : S
No mut ehkä se nipistää vähemmän kun napakorun ottaminen, että ehkä mä en kuole siihen.. :D

Näin on alkanut tämä vuosi ja toivotaan, että tästä tulee entistä parempi vuosi! :)

By: Moon~Eclipse ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti