tiistaina, tammikuuta 29, 2013

Lovely "School"-Day ♥

Moips!

Eli kuten postauksen otsikosta saattaa tajuta niin en ollut tänään koulussa! : )
Aamulla kun heräsin, niin kävin suihkussa ja meikkailin ym. ja sit lopulta tulikin vähän kiire mutta kerettiin kuitenkin, olin menossa äidin ja veljeni kanssa Tampereelle. Siellä hoidettiin sit muutamia asioita ja käytiin veljen uudella asunnolla. Se oli ihan kiva kämppä mutta itse kaipaan vähän uudempaa kämppää kun muutan pois. : D Se oli joku ainakin 60 vuotta vanha talo, mutta oli se ihan siistissä kunnossa. : )

Sieltä sitten meidän piti ensiksi mennä ABC:lle mutta äiti ajoikin ohi vahingossa joten menimme sitten ideaparkiin. Meidän piti ostaa lisää lasinpesunestettä kun menomatkalla olimme melkein tuhlannut edelliset kun moottoritiellä lensi ''pikkasen'' kuraa. No mutisin sitten, että kun en ole ikinä oikein kerennyt katsella ideaparkin kauppoja, mitä siellä ylipäätään edes on. Kyllähän mä ne muutamat kaupat tiedän mutta ikinä en tunteella ollut kiertänyt sitä jokaista nurkkaa myöten, olen ollut nuorimman veljeni perheen kanssa ideaparkissa muutaman kerran, siellä meillä on mukana pieni poika ( se on kyllä tosi suloinen tapaus ((vaikka mä vähän ujostelenkin olla sen kanssa kun pelkään etten keksi mitään sanottavaa tai sitten jos teen jotain väärin : D)) ) jonka perään sitten pitää katsella ja kiertely on aika nopeeta etten mä ikinä oo viittinyt keskittyä kunnolla. Ja sitten olen ollut äidin kavereiden kanssa jolloin mä en oikein aiemmin ollut heidän kanssa liikenteessä mutta ne olivat sitten tosi mukavia kun päivän mittaan ''tutustu'' niihin. 
 No meillä oli nälkä joten pysähdyimme sitten Hovikebabille syömään, voin kyllä sanoa, että oli se aika mautonta, tai itse en kovin paljoa pitänyt siitä. Tulipahan kuitenkin syötyä ja saan olla taas yhden kokemuksen rikkaampi! : )
Mulla ei nyt ollut kauheesti rahaa joten en sitten shoppaillut mutta pari asiaa ostin sitten kynsiin liittyen josta kerron sitten kynsiblogini puolella. : )  
Ainiin ja sain sitten sen jutta ja superdieetit ruokavalion ja vähän treeniohjeitakin.. mulla vaan on se, että en ole saanut siitä ruokavaliosta kiinni kun muu perhe tekee ruoan ja se on sit mitä on.. ehkä mun pitäis alkaa tekeen itse oma ruoka : D Täytyy vaan osata aloittaa : )
Joka tapauksessa oon miettinyt, että miten mä voisin osoittaa kiitollisuuteni sille ihanalle ihmiselle joka on vaan jaksanut tsempata mua huonoina hetkinä ja antanut mulle jos jonkin moiset ohjeet painonpudotukseen. ♥ Loppujen lopuksi se vika taitaa vaan olla mussa, kyllä mä olisin jo saanut pudotettua painoo jos vaan osaisin aloittaa ja panostaa sen ensimmäisen viikon niin se alkais sujua : D
Mutta onneks ystävänpäivä on tulossa! : )
Mulla ei oo kauheesti säästöjä joten mä en tiedä voinko mä ostaa mitään erityistä mutta ajatushan se on tärkein : ) 



Mun täytyy kyllä sanoo, että hitsi mä joudun huomenna meneen kouluun! : D
Onneksi huomenna on melkoisen lyhyt päivä! : ) 
No mutta näillä fiiliksillä tällä erää, nyt kynsiblogin puolelle! : ) 

By: Moon~Eclipse ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti